Thursday, August 20, 2009

Vacanta in Romania

La Felix cu nevasta si copilitza:

1.) Romanii au descoperit un nou mod de a sta in apa: Multi si in picioare. Multi multi, desi si in picioare. Mai si umbla. Da' nu inoata. Defel. Ne-a salvat nenea de la pensiunea unde eram cazati ca avea piscina. Am facut acolo cateva ture bune.

La Costinesti, tot cu familia:

1.) Poate Silviu Prigoana sa trimita o flota de masini sa stranga peturile.
2.) Oamenii, nu inoata, stau in picioare, ciotca. De data asta in apa alburie (de la jeg banuiesc) si plina de alge.
3.) Salvamarii salveaza fetele de aglomeratia de pe plaja si le duc in larg fluierand stavrizii umblatori
4.) Ala de la Aqua Park de la tobogan zice: Cat are fetita ? Eu: 6 ani. Ala: Ia pune-o langa perete. Eu: De ce ? Ala: Sa vedem cat e de inalta. O pun langa un marcaj de 1.20 m, e mai mica cu un cap, ce sa-i fac daca maica-sa care e mare deja si are doar 1.50. Zice geniul ala: Nu are domne' 6 ani, vad dupa expresia fetzei. Ma gandesc (ma al draku, or fi angajand astia numa paranormali sau cu studii superioare sa sufle in fluierele alea, ma prinse asta furand 6 luni din varsta lui fiica-mea) . Degeaba. Nu ne lasa. Sotia are o tentativa de a fi un pic mai dura da dupa atatia ani de Cluj Napoca s-a inmuiat samanta de cearta, nu le mai are. Coboram jos la alea pentru fraieri ca aia sub 1.20 platesc degeaba. Bine ca acu' un an in Antalya au lasat-o turcii pe toboganele de adulti pe gratis. N-avea nici un metru. Da aci e lumea civilizata ma. Nu e Turcia. Da banu' si du-te stai in ploaie daca vrei baie.
5.) Stam la pensiunea Golden Pearl. E in Costinesti in zona primariei. O recomand. E cel mai bun lucru de anul asta pe litoral. Totul e pe fatza, totul e cinstit, ce platesti aia primesti, camere curate, dencente, mancare BUNA, da BUNA, nu ca zic eu asha. Gatita calumea, e prima data cand nu imi merge burta la draku de cand merg eu la mare in Romania.

Vine si continuarea ...

1 comment:

jade said...

iar un partid castiga. Dar nu castiga dreptul de a folosi banii publici oricum, ci dreptul de a-i folosi pentru cei care platesc. vacanta in romania